koningshaven onze school

Xpect Primair

Xpect Primair bestaat uit 26 nauw samenwerkende authentieke, autonome, sociaal-katholieke scholen voor primair onderwijs.

De voorzitter van het College van Bestuur van de stichting is mevrouw Carin Zandbergen.

Gegevens Xpect Primair:

Postadres:
5002 AA Tilburg

Bezoekadres:
J. Asselbergsweg 38
5026 RR Tilburg

Tel: 013-4648230
Websitewww.xpectprimair.nl
E-mail: bestuur@xpectprimair.nl

KvK Tilburg: 41095503

Basisschool Koningshaven neemt privacy serieus. In onze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken, met welk doel wij dit doen en hoe wij ervoor zorgen dat deze persoonsgegevens goed zijn beveiligd. Basisschool Koningshaven maakt deel uit van Stichting Xpect Primair, een schoolbestuur met 26 scholen in Tilburg. De privacyverklaring is van toepassing op alle scholen en het bestuurskantoor van Xpect Primair. U treft de privacyverklaring aan op de website van de stichting, www.xpectprimair.nl.